pondělí 14. září 2009

Co je nového?

Kyra - aneb profil ideálního koně pro rekreační ježdění


já: když se pracuje tak se nežere
Kyra: Když se rozhodnu , že si ten trs trávy ukousnu , tak si ho ukousnu , i kdyby se ta čůza co na mě sedí postavila na hlavu .



já:
Na štěrkové cestě raději slezu a jdu vedle koně, protože na kamení je bosá Kyruna au-au chudáček koníček a způsob, jakým se pohybuje, vzbuzuje soucitné pohledy kolemjdoucích.
Kyra:
Na té samé cestě lze ovšem bez sebemenších problémů a proti vůli jezdce cválat, ať už je důvod jakýkoli...


já:
celou vyjížďku se táhneš jako smrad...
Kyra: tak se
pořádně proběhnu a nejlépe směrem z kopce ...


Já:no tak pojď , nic tu není ...
Kyra: Bubák, bubák!!!
s vypoulenýma očima, rozšířenými nozdrami a třesoucíma se nožičkama deset minut odmítá projít okolo „čehosi“.
Co to bylo, už nikdy nezjistíte, protože ať koukáte, jak koukáte, nevidíte nikde nic neobvyklého. Podle intenzity bušení srdce a množství vypadnuvších bobků to ale muselo být něco hooooodně strašidelného.



já : připravit, pozor , teď!
Kyra: ihahááá...
Při vypouštění na pastvinu musíte být patřičně rychlí, Kyruna totiž vyráží tryskem vpřed, ještě než jí sundáte ohlávku.


Hlavně že se máme rády

Žádné komentáře: